Om foreningen

Ålesund Teaterforening er en aktiv forening som driver med forskjellige aktiviteter. Først og fremst er formålet til foreningen å være en god teatervenn. Få flest mulig i teateret og flest mulig interessert i teater.
Mange medlemmer i foreninger deltar aktivt som frivillige vakter på kulturarrangemant gjennom året.
Flere medlemmer møtes onsdager til en lesesirkel der vi leser teatermanus på kommende teaterforestillinger.
Teaterforeningen har undergrupper der det er mulig å drive med aktivt teater, om det er ønskelig.
Teaterforeningen er en god samarbeidspartner med Teateret Vårt, Barneteatret Vårt, Riksteatret, Teatervenner Norge,  Høstscena Ålesund teaterfestival og kulturhusene i Ålesund.
Foreningen jobber aktivt for at medlemmene skal få så gode teatertilbud, opplevelser og gode medlemsfordeler som mulig.
Foreningen inviterer medlemmene til sosiale treff både i tilknytning til forestillinger og egne sammenkomster.
Foreningen arrangerer også teaterturer i og utenfor Norge.
Teaterforeningen har en ungdomsforening med meget gunstige medlemsfordeler.
Ta kontakt for mer informasjon.

alesundteaterforening@gmail.com

Styret i Ålesund Teaterforening 2018-2019